ارائه دهنده مقالات مربوط به نرم افزار و شبکه

مقالاتی در خصوص نرم افزار های مالی، اداری و صنعتی و همچنین شبکه در سایت قرار می گیرد.

ارائه دهنده مقالات مربوط به نرم افزار و شبکه

مقالاتی در خصوص نرم افزار های مالی، اداری و صنعتی و همچنین شبکه در سایت قرار می گیرد.

در اینجا سعی می کنیم مقالات مفیدی را در ارتباط با نرم افزارهای کاربردی برای شما قرار دهیم تا با آنها آشنا شوید و حتی برای سازمان یا شرکت استفاده کنید تا بتوانید کارها را بهتر و سریعتر مدیریت کنید.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
نرم افزار اتوماسیون اداری به عنوان یک راهکار جامع با کاهش خطاهای مکاتبات اداری موجب آسان تر کردن این فرآیند شده است و به کمک سیستم و نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب در هر زمان از هر کجای دنیا می توان به صورت لحظه ای و آنی به تمام مستندات و مکاتبات دسترسی داشت.


پیش از اینکه وارد مقوله نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب شویم، ابتدا لازم است که اشاره ای به مشکلات و چالش هایی که نامه نگاری سنتی در بروکراسی های اداری شرکت ها و سازمان ها بوجود می آورد داشته باشیم.

از قرنها پیش نامه نگاری از مهمترین ابزار ارتباطی بین آدمها بوده است و بر خلاف شیوه های امروزی در مکاتبات، نامه های اداری بسیار خشک و رسمی و با حداکثر زمان نوشتن و ارسال بوده است.

از آنجایی که نامه نگاری می تواند بر افزایش کارایی سازمان و شرکتها اثر بخشی مثبت داشته باشد، مکاتبات اداری به صورت الکترونیک در روشهای جدید و مکانیزه با وجود نرم افزار اتوماسیون اداری نتایج مثبت در عملکرد سازمانها داشته است.

  • نرم افزار crm
  • ۰
  • ۰
نرم افزار bpms یا نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار سازنده فرآیندهای پیچیده هر کسب و کار است و سیستم bpms در واقع یک ضرورت برای سازمانهای با مسئولیت های گسترده می باشد.در ادامه ضمن توضیح اینکه bpms چیست، خواهیم گفت که چگونه یک نرم افزار bpms ایرانی با مزایا و کاربردهای خود می تواند نقش ارزنده در ارتقاء ارزش یک برند داشته باشد.


بهترین نرم افزار bpms با طراحی سفارشی برنامه، موجب ردیابی جریان محصولات و خدمات برای تحقق و پیگیری دقیق بازخورد مشتری شده و به افراد در فرآیند اجرای نرم افزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار اجازه می دهد بلافاصله از هر گونه مشکلی یا فرصت غیر منتظره ای آگاه باشند.

هدف نرم افزار bpms افزایش کارایی، عملکرد و چابکی در عملیات روزمره یک کسب و کار است. امروزه سیستم bpms به طور گسترده برای هر شرکتی که می خواهد در بازار رقابت کند و سطح ارزش برند خود را در کنار رضایت مشتری افزایش دهد ضروری است.

به عنوان مثال، شرکت های هواپیمایی پیشرو و صاحب نام در جهان از نرم افزار bpms برای مدیریت برنامه های پرواز و عملیات ترمینال استفاده می کنند.

  • نرم افزار crm
  • ۰
  • ۰

ایتنا - uml چیست ؟ در چند سال پیش طراحی زبان uml یکی از بزرگترین مشکل توسعه دهندگان زبان های مدلسازی بود چرا که مدل به برنامه نویس اجازه می دهد تا با به تصویر کشیدن و تمرکز بر جنبه های گوناگون نمونه اولیه، جزئیات پنهان برنامه را بهتر بررسی کنند. زبان uml با پلتفرم غنی و مستقل به برنامه نویسان کمک می کند تا به راحتی مدلهای سیستم های نرم افزاری از جمله طراحی و ساختار آن مشخص و قابل تجسم و مستندسازی شود و تمام الزامات را برآورده می سازد. ولی قبل از هر اقدامی باید دانست زبان uml چیست و چرا آموزش uml به شما کمک می کند نتایج بهتری بگیرید

به گزارش ایتنا به نقل از واحد برنامه نویسی زبان uml آرین سیستم، هدف از زبان uml نشان دادن استاندارد برنامه توسط استفاده از روش­های شی گرا و انتخاب و ادغام بهترین عناصر می باشد.

  • نرم افزار crm
  • ۰
  • ۰

بسیاری از افراد هستند که علاقه مند به فراگیری آموزش انبارداری هستند و برای پیوستن به بازارکار، نیازمند این هستند که به مقاله های آموزش حسابداری انبار دسترسی داشته باشند. ممکن است شما هم جزو افرادی باشید که به شغل انبارداری علاقه مند هستید یا اینکه بتازگی در این شغل استخدام شده اید و قصد دارید به جدیدترین مقالات انبارداری دسترسی داشته باشید تا به کمک آن بتوانید دانش خود را در این زمینه ارتقا دهید.

  • نرم افزار crm
  • ۰
  • ۰

اطلاعات برای مدیران یک منبع اصلی و با ارزش است و سیستم­ های اتوماسیون اداری به عنوان سیستم جهانی به شکل­ ها و جریانات گوناگون در جهت بهبود ارتباطات سازمانی اهمیت به سزایی دارد. در نهایت ظهور تکنولوژی و مفاهیم جدید و امکان استفاده از اینترنت در نسل سوم اتوماسیون اداری موجب طراحی و پیاده سازی نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب با بالاترین کیفیت شد تا مدیران بتوانند از هر نقطه و در هر زمان از اطلاعات سازمان خود مطلع شوند. در حال حاضر در سراسر دنیا و حتی ایران به دلیل قابلیت­ ها و مزایای فراوان وب، تمام نرم افزارهای اداری و سازمانی به جای سیستم عامل، به کاملترین شکل با امکانات منحصر به فرد اتوماسیون اداری تحت وب می توانند تمام فرآیندهای سازمانی، پیگیری کارها، مکاتبات و … را با سرعت بالا و امنیت پاسخگو باشند. در ادامه بیشتر با مزایای اتوماسیون اداری تحت وب آشنا خواهید شد.


  • نرم افزار crm
  • ۰
  • ۰

تفاوت bpm با bpms در چیست؟ امروزه کسب و کارها به دنبال راه­ ها و روش­ های بهبود فرآیندها و مدلسازی عملکرد سازمانی هستند. سیستمی که بتوانند به کمک آن تجزیه و تحلیل مدیریتی بهتری از کسب و کار خود داشته باشند و به طور کلی با فرآیند مدیریت کسب و کار (bpm) و ابزارهایی که در علم مدیریتی به آن bpms می گویند، درک بهتری برای تصمیم گیری و در صورت لزوم تغییرات روش کار داشته باشند.


از ابزارهای کاربردی و استاندارد بر اساس فناوری اطلاعات می توان به نرم افزار erp و نرم افزار bpms با وجود ناشناخته بودن در کسب و کار و در جهت برنامه ریزی منابع سازمانی اشاره کرد. . با این توصیفات و اهمیت آن در پیشرفت کسب و کار، هنوز 30.6% از مدیران از تفاوت bpm با bpms اطلاع ندارند و حتی گاهی عملکرد آن را با نرم افزار erp یکسان می دانند. در ادامه به بررسی تفاوت bpm با bpms و مقایسه bpms و erp می پردازیم.

  • نرم افزار crm
  • ۰
  • ۰

با نگاهی به تاریخ فعالیت­ های مالی و اداری طی سال­های اخیر متوجه خواهید شد تقاضای بازار جهانی برای استفاده از برنامه erp در جهت تسهیل فرآیندهای سازمانی رشد معناداری داشته است. طی مطالعات و بررسی ­های انجام شده در زمینه ارائه راهکارهای افزایش سود بازدهی مالی و عملکرد منابع سازمانی، نتایج نشان می دهد یکی از عوامل تاثیرگذار در این فرآیند، برقراری ارتباط و مدیریت صحیح فرآیندهای درون و برون سازمانی با نرم افزار erp می باشد.

برنامه های erp به عنوان ابزار مدیریتی با فراهم کردن یکپارچگی بین اطلاعات مالی و منابع انسانی و همچنین شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی نرم افزار erp مانع از ایجاد خسارت ­های جبران ناپذیر در سازمان های ایرانی شده است. با این توصیفات و درجه اهمیتی که درباره erp در سازمان ها مطرح شد، اما متاسفانه حدود 13.7% از مدیران از خود می پرسند برنامه erp چیست. در جواب این تعداد اندک از مدیران در تعریف erp اینگونه می توان بیان کرد که، یک نرم افزار مدیریت فرآیندی برای یکپارچه کردن عملکردهای مهم کسب و کار می باشد که مدیریت موجودی، حسابداری و … بسیار ساده و موثر در erp مدیریت می شود.

  • نرم افزار crm