ارائه دهنده مقالات مربوط به نرم افزار و شبکه

مقالاتی در خصوص نرم افزار های مالی، اداری و صنعتی و همچنین شبکه در سایت قرار می گیرد.

ارائه دهنده مقالات مربوط به نرم افزار و شبکه

مقالاتی در خصوص نرم افزار های مالی، اداری و صنعتی و همچنین شبکه در سایت قرار می گیرد.

در اینجا سعی می کنیم مقالات مفیدی را در ارتباط با نرم افزارهای کاربردی برای شما قرار دهیم تا با آنها آشنا شوید و حتی برای سازمان یا شرکت استفاده کنید تا بتوانید کارها را بهتر و سریعتر مدیریت کنید.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
امروزه سازمان های زیادی با نرم افزار erp آرین سیستم و با استفاده از بهترین راهکارهای نرم افزاری سیستم erp به برنامه ریزی و مدیریت یکپارچه منابع سازمان می پردازند زیرا در طی چند سال اخیر نیاز سازمانها تغییر کرده است و مدیریت اطلاعات به چالشی قابل تامل تبدیل شده است.

تصویر نرم افزار erp و چالش های اجرای سیستم erp در کشور

در این مقاله قصد داریم نکاتی بسیار حیاتی هنگام خرید یک نرم افزار erp حرفه ای را همراه با چالش های پیاده سازی erp تشریح کنیم و دلایل شکست و یا موفقیت آمیز سیستم erp را مورد تفحس قرار دهیم. با وجود اینکه در ایران تصمیم گیری مناسب و به موقع امری با اهمیت است، اما متاسفانه مطالعه جدی در جهت اهمیت به کارگیری نرم افزارهای erp و راههای شناسایی و مقابله با چالش های راه اندازی نرم افزار erp انجام نگرفته است و این امر خود یکی از عوامل دوری سازمان ها از پیاده سازی صحیح سیستم erp می باشد.

با این حال مزایای به کارگیری سیستم جامع برنامه ریزی منابع سازمانی را نمی توان نادیده گرفت ولی از طرفی پیاده سازی نرم افزار erp چالشهایی را برای سازمانها به همراه دارد. اینکه آیا به کارگیری سیستم erp مناسب چه سازمان هایی در ایران است و یا چه چالشهایی را به همراه دارد که مدیران باید قبل از هر اقدامی آن را بررسی کنند، موضوعی است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.
  • نرم افزار crm
  • ۰
  • ۰
ایتنا - ضرورت ایجاد نرم افزار آرشیو اسناد برای دستیابی به آرشیو اطلاعات و مواجه شدن با حجم عظیمی از پرونده ها و اسناد با توسعه روزافزون ارتباطات بین ادارات را افزایش و به عنوان ابزار نشان دهنده وقایع گذشته مانع از بین رفتن اطلاعات با داشتن امکاناتی همچون اسکن مستقیم، نگهداری تصاویر، کاتالوگ و ... در سریع ترین زمان و به طور جامع می شود.

نرم افزار آرشیو اسناد و نقش آن در بروکراسی اداری شرکت ها

به گزارش سرویس اخبار نرم افزاری به نقل از واحد تولید و پشتیبانی نرم افزار آرشیو اسناد آرین سیستم، مدت­ها بود که در سازمان­ها با افزایش حجم مستندات، بروکراسی به یک اصطلاح ثابت در سیستم اداری تبدیل شده و بر این اساس در جهت کاهش راهکارهای نادرست، هدر دادن انرژی کارمندان و کاهش سودآوری شرکت، روش مکاتبات به سمت افزایش کیفیت و رضایت کاری تغییر کرده است. بنابراین کاملاً احساس می شود الویت کاری تمام شرکت­ها و سازمان­ها بهره مندی و کار با راهکارهای نرم افزار آرشیو اسناد به عنوان یکی از سریع ترین و مناسب ترین راه حل­های سرعت بخشیدن به کار و کاهش هزینه­ های نگهداری و بازیابی اطلاعات شده است. با استفاده از نرم افزار آرشیو اسناد به مرور زمان از بین رفتن اطلاعات به حداقل می رسد و با نظم و ترتیب در نگهداری اطلاعات، چراغی برای تصمیمات حال و آینده روشن می شود.
  • نرم افزار crm
  • ۰
  • ۰
ایتنا - به کارگیری نرم افزار انبار برای سازمان دهی و کنترل دقیق انبار، اهمیت ویژه ای دارد چرا که مدیریت انبار در اقتصاد کشور ما یکی از مشکلاتی است که مدیران کارخانجات را درگیر خود کرده است و از آن جایی که موجودیهای انبار درصد قابل توجهی از سرمایه و دارایی سازمان محسوب می شود.

نرم افزار انبار چگونه موجب افزایش دقت در مديريت انبار میشود

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی به نقل از واحد تولید و پشتیبانی نرم افزار انبار آرین سیستم، سازمان­ها به دلیل سخت و گران بودن اداره و مدیریت موجودی انبار یا چیدمان درست کالا، همیشه در راستای علم انبارداری به دنبال بهترین راه حل بهینه و تضمین کننده زمان و هزینه و با بیشترین دقت در اجرای اساسی سیستم انبارداری بوده اند که خوشبختانه نرم افزار انبار توانسته است با مدیریت صحیح و در اختیار قرار دادن اطلاعات سطوح مختلف انبار به صورت اتوماتیک و حذف فرآیندهای نقل و انتقال کالا، دوباره کاری، ضایعات کالا و ... پاسخگوی یکی از مهمترین موضوعات با اهمیت یعنی کنترل انبار برای مدیران باشد. از مهمترین قابلیت­های نرم افزار انبار که موجب افزایش دقت در سیستم انبارداری می شود می توان اشاره کرد به :
 
- افزایش بهره وری، سرعت و دقت در جستجوی کالا
- ارسال هشدار در جهت جلوگیری از ورود و خروج بی اجازه کالا
- صرفه جویی در نیروی انسانی در شمارش، ثبت و ردیابی کالا
- انبارگردانی در چند دقیقه
- شمارش لحظه ای و دقیق کالا
  • نرم افزار crm
  • ۰
  • ۰
ایتنا - در سازمانها نرم افزار erp یک ابرسیستم به شمار می رود و بهره مندی از تجربیات و دانش مناسب و کافی از ملزومات موفقیت در پیاده سازی سیستم erp می باشد. امروزه عصر رقابت و تجارت الکترونیک می باشد و سازمانها به دنبال سیستمهای برنامه ریزی دقیق به عنوان مهمترین عامل افزایش سود و در جهت مدیریت صحیح فرآیندهای سازمانی و برقراری ارتباط بین کلیه منابع سازمان هستند.

نرم افزار erp چگونه موجب افزایش سرعت امور سازمانی می‌شود؟

به گزارش سرویس اخبار فناوری به نقل از واحد تولید و پشتیبانی نرم افزار erp آرین سیستم، برنامه erp در سرتا سر بخش­ها و توابع سازمانی برای اندازه­گیری عملکرد سازمان و افزایش کارایی عملیات سازمان بسیار ارزشمند است. شرکت­ها در مواجه با افزایش رقابت و پاسخ به یکپارچه سازی اطلاعات سازمانی به این نتیجه رسیده اند که با سیستم erp به منظور حفظ طولانی مزایای نرم افزار erp به عنوان یک مزیت رقابتی، فرآیندهای کسب و کار خود را تسهیل و سرعت ببخشند. در ادامه بیشتر درباره نرم افزار erp به عنوان یک راه حل فرآیندسازی erp و سرعت بخشیدن به یکپارچگی اطلاعات توضیح خواهیم داد.
  • نرم افزار crm
  • ۰
  • ۰
ایتنا - به وسیله نرم افزار پخش مویرگی، شعب و نمایندگان فروش می توانند متغیرهای تاثیرگذار بر روی فروش مویرگی را همچون لیست مشتریان، موجودی انبار، مدیریت عملکرد روزانه کارمند فروش و ... را روی نرم افزار فروش مویرگی بررسی کنند. یکی از مباحثی که در حسابداری مطرح است، مفهوم پخش مویرگی است که در موضوع پخش کالا به عنوان روش توزیع در شبکه گسترده پخش کالای فروش رفته یا خریداری شده مطرح است.

نرم افزار پخش مویرگی و محبوبیت آن در پوشش دهی بیشتر بازار

به گزارش ایتنا به نقل از واحد بازرگانی و تولید نرم افزار پخش مویرگی آرین سیستم، یکی از تکنیک­های بازاریابی و ارتباط موثر با مشتری، توزیع به موقع کالا در مکان و زمان مناسب است. با توجه به اینکه توزیع موثر به وسیله ابزاری همچون نرم افزار فروش مویرگی می تواند برای یک بنگاه اقتصادی یک مزیت رقابتی موثر در جهت پیروزی نسبت به رقبا باشد، اما بسیاری از شرکت­های فعال در زمینه پخش متاسفانه از امکانات و نقشی که نرم افزار پخش مویرگی می تواند در پوشش دهی بلند مدت بازار داشته باشد تصور ذهنی درستی ندارند.
  • نرم افزار crm