ارائه دهنده مقالات مربوط به نرم افزار و شبکه

مقالاتی در خصوص نرم افزار های مالی، اداری و صنعتی و همچنین شبکه در سایت قرار می گیرد.

ارائه دهنده مقالات مربوط به نرم افزار و شبکه

مقالاتی در خصوص نرم افزار های مالی، اداری و صنعتی و همچنین شبکه در سایت قرار می گیرد.

در اینجا سعی می کنیم مقالات مفیدی را در ارتباط با نرم افزارهای کاربردی برای شما قرار دهیم تا با آنها آشنا شوید و حتی برای سازمان یا شرکت استفاده کنید تا بتوانید کارها را بهتر و سریعتر مدیریت کنید.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، نرم افزار crm با تمرکز بر مستحکم‌تر کردن ارتباط نزدیک با مشتریان به همراه فرآیندهای وفادارسازی و پیگیری‌های مستمر مشتریان، یکی از ارکان حیاتی یک سازمان در جهت اهمیت به مشتری است. اینکه واقعاً چه زمانی استفاده از نرم افزار crm با اهمیت می‌شود و یا اینکه در ارتباط با مشتریان و معاملات چه چیزی باعث افزایش فروش و درآمد است، موجب می‌شود با استراتژی و راهکارهای نرم افزار crm برای رشد کسب و کار و نشانه‌هایی که به شما لزوم استفاده از نرم افزار مدیریت مشتریان را هشدار می‌دهد، بیشتر آشنا شوید.


هدف هر کسب و کاری، ایجاد، نگهداری و مراقبت از مشتری است: با توجه به اینکه یکی از ارکان حیاتی یک سازمان اهمیت به مشتری است، مدیران برای ایجاد و تثبیت ارتباط سودآور با مشتری مستلزم تمرکز و استفاده از راهکارهای تجاری برای کمک به مدیریت و ارزش‌گذاری خدمات به مشتریان خود است. با توجه به افزایش رقابت و نوسانات شدید تقاضا در بازار، یکی از مفاهیم مهم در کسب و کار، مدیریت ارتباط با مشتری crm است که در اکثر صنایعی که بازارشان به شدت رقابتی و با مصرف کننده در ارتباط است به صورت کاملاً عملیاتی با سی آر ام درگیر هستند. در نگاه تعاملی به نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری متوجه خواهیم شد، تمرکز بر عمیق‌تر و مستحکم کردن ارتباط نزدیک با مشتریان به همراه فرآیندهای وفادارسازی و پیگیری‌های مستمر مشتریان در نرم‌افزار crm، رشد و فروش کسب و کارتان را بیشتر می‌کند.

با توجه به عملکرد اصولی نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری آرین سیستم فرآیند بهبود خدمات، رضایت مشتریان و کاهش هزینه‌ها منجر به ارتباط با مشتری و ارتقاء عملکرد و اثر بخشی در سازمان با هدف افزایش ارزش مشتریان شده است.
  • نرم افزار crm
  • ۰
  • ۰
ایتنا - شرکت هایی که پشتیبانی شبکه و کامپیوتر سازمان خود را به یک شخص واگذار می کنند ، پس از مدتی با چالش های جدی روبه رو می شوند و در نهایت به دلیل عدم پشتیبانی غیر حرفه ای ، تمام امور تحت شبکه آنها با وقفه های طولانی مدت مواجه می شود. در این مقاله به بررسی مواردی برای انتخاب یک شرکت پشتیبانی شبکه می پردازیم.


به گزارش ایتنا به نقل از آریستک ، پشتیبانی شبکه برای شرکت هایی که مجهز به شبکه های کامپیوتری هستند امری حیاتی می باشد چرا که هر لحظه احتمال وقوع خرابی و اختلال در سیستم های کامپیوتری وجود دارد و می بایست یک یا چند نفر کارشناس باتجربه ، همیشه برای پشتیبانی شبکه در شرکت آماده باشند. جهت حفظ راندمان شبکه در سازمانها ، تجهیزات و سرویس های نرم افزاری شبکه باید تحت مراقب ، نظارت و پشتیبانی متخصصان قرار بگیرد و شرکت هایی که به تداوم پایداری شبکه خود اهمیت زیادی قائل هستند می بایست از خدمات پشتیبانی شبکه یک شرکت مطرح و خوشنام استفاده کنند.
  • نرم افزار crm