ارائه دهنده مقالات مربوط به نرم افزار و شبکه

مقالاتی در خصوص نرم افزار های مالی، اداری و صنعتی و همچنین شبکه در سایت قرار می گیرد.

ارائه دهنده مقالات مربوط به نرم افزار و شبکه

مقالاتی در خصوص نرم افزار های مالی، اداری و صنعتی و همچنین شبکه در سایت قرار می گیرد.

در اینجا سعی می کنیم مقالات مفیدی را در ارتباط با نرم افزارهای کاربردی برای شما قرار دهیم تا با آنها آشنا شوید و حتی برای سازمان یا شرکت استفاده کنید تا بتوانید کارها را بهتر و سریعتر مدیریت کنید.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

۱۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
ایتنا - هر روز اخبار جدیدی درباره تازه های فناوری اطلاعات و تولید نرم افزار bpms با امکانات جدید و تاثیری که بر روی مدیریت اطلاعات شرکتها دارد می شنویم. به طوری که استقرار bpms نرم افزار پیش نیاز تمام شرکتها و سازمانهایی می باشد که به موفقیت فکر می کنند. راهکارهای متنوعی برای کمک به مشکلات فرآیند سازمانی مطرح شده است اما سیستم مدیریت فرآیندهای کسب و کار به عنوان راهکار تبدیل فرآیندهای دستی به مکانیزه و با قابلیت کنترل اسناد، به درستی توانسته است موجب مدیریت صحیح و بهینه سازمان شود.
نرم افزار bpms و نقش آن در افزایش بازدهی مدیریت کسب وکار

به گزارش ایتنا به نقل از واحد تولید نرم افزار bpms آرین سیستم، نرم افزار BPMS مجموعه ای از ابزارهای نرم افزاری در کمک به درک وضعیت فعلی سازمان می باشد. به قولی نرم افزار bpms در جهت تبدیل سازمان کاغذی به سازمان هوشمند و مکانیزه توانسته است تحول وسیعی را در تاثیرگذاری بهتر عملکرد سازمان داشته باشد. اما در نظر گرفتن کارایی و شاخص­های نرم افزار bpms مطابق سیاست­های فرآیند کسب و کار یک پل ارتباطی بین افراد و سیستم­های مالی و اداری ایجاد کرده است.
  • نرم افزار crm
  • ۰
  • ۰

امروزه در ایران بهره گیری مناسب از erp ایرانی به عنوان راه حل مناسب برای انعطاف پذیری سازمان با هدف ایجاد رضایت و کسب جایگاه برتر، با بهره گیری از اطلاعات و داده­ ها سازمان را به سمت مدیریت نوین هدایت می کند. شکی وجود ندارد erp در ایران با بهبود عملکرد سازمان در کلیه واحدها و زمینه ­های ثمربخش و مستمر سازمانی موجب بقاء در رقابت می شود. در این مرحله در سازمان­های تجاری، روانسازی و یکپارچگی فرآیندها با اجرای مطلوب و اثر بخش erp یک ارزش کلی و با اهمیت برای سازمان به حساب می آید.


erp در ایران و مدیریت زنجیره تامین (scm)

مدیریت زنجیره تامین برای برنامه ریزی و کنترل مواد نیازمند یک رویکرد یکپارچه سازی و یا به عبارتی فرآیند برنامه ریزی و کنترل عملیات جابه جایی و ذخیره مواد به بهترین حالت ممکن است. طبق نتایجی که از بررسی چند سیستم erp در ایران به دست آمده می توان اینگونه استنباط کرد که زنجیره تامین به معنای مدیریت صحیح اطلاعات می باشد و erp ایرانی در جهت دستیابی به این اطلاعات صحیح نیاز به سیستمی در راستای فناوری اطلاعات همچون نرم افزار erp دارد. از دیدگاه عملی اگر بخواهیم گزینه ای را در اختیار مدیران erp در ایران در زمینه فناوری اطلاعات برای بهبود عملکرد سازمان و scm قرار دهیم، برنامه ریزی منابع سازمانی ( erp ) گزینه خوبی می باشد.

  • نرم افزار crm
  • ۰
  • ۰
همدان- نرم افزار اتوماسیون اداری در اغلب شرکت ها و سازمان های موفق پیاده سازی شده، بخصوص اینکه نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب توانسته نقش زیادی در ساماندهی اطلاعات سازمان ایفا کند.
به گزارش خبرگزاری مهر، امروزه در ارگان­های دولتی تعاملات روزمره و حجم تبادل اطلاعات رو به افزایش است و سازمان­های دولتی همچون سازمان بیمه، سازمان مالیات و ... به دلیل حساسیت در جمع آوری و سازمان­دهی اطلاعات و سرعت و دقت در پیگیری و پاسخگویی به مراجعین، با ظهور فناوری اطلاعات و ارتباطات سعی می کنند با سیستم اطلاعاتی همچون خرید نرم افزار اتوماسیون اداری موجب تسهیل در جمع آوری و کنترل اطلاعات سازمانی شوند.


در ادامه بیشتر درباره تاثیر نرم افزار اتوماسیون اداری علاوه بر حفظ محیط زیست با کاهش استفاده از کاغذ و همچنین افزایش سرعت عملکرد کارآمد سیستم اتوماسیون اداری در ارگانهای دولتی صحبت خواهیم کرد و خواهیم گفت نرم افزار اتوماسیون داری تحت وب با امکان بررسی در هر زمان و هر مکان می تواند چه نتایج مثبتی در ارتباطات سازمانی، افزایش بهره وری کارکنان و کاهش فساد سازمان دولتی داشته باشد.
  • نرم افزار crm
  • ۰
  • ۰

زبان uml چیست؟ اولین سوالی که یک برنامه نویس از خود میپرسد این است که زبان uml چه کاربرد و ویژگی هایی دارد و هر کدام از نمودارهای uml در کجا کاربرد دارد؟ یا اینکه نمودارهای uml کتابخانه می تواند شامل چه فاکتورهایی در زمان استفاده از زبان uml باشد.

در مقاله زبان uml شما را با تعریف uml و نمودارهای uml بیشتر آشنا می کنیم. به طور مثال خواهیم گفت برنامه نویسی که می خواهد نرم افزار crm را از طریق آشنایی با زبان uml گسترش دهد، چگونه می تواند با درک موضوع برنامه به کمک use case مراحل تحلیل و تولید را با مشخصات پیشرفته class انجام دهد.

زبان مدلسازی Uml چیست

در مهندسی نرم افزار زبان uml یک زبان مدلسازی با امکان طراحی سیستم به شکل نمودار و قالب­های گرافیکی می باشد که نمودارهای uml به توسعه دهندگان نرم افزارهای مالی و اداری همچون نرم افزار اتوماسیون اداری، امکان طراحی سیستم شی گرا و تحلیل آن را به راحتی می دهد و برنامه نویس با دید وسیع تری که به کمک زبان uml نسبت به پروژه پیدا کرده است می تواند کدنویسی را انجام دهد. نرم افزارهایی نیز در جهت تسهیل فرآیند زبان uml طراحی و تولید شده است.

  • نرم افزار crm
  • ۰
  • ۰
شرکت آرین سیستم یکی از بزرگترین تولید کنندگان نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب به منظور تکمیل کادر پرسنلی خود، در دو ردیف شغلی استخدام برنامه نویس c# و کارشناس فروش، جذب نیرو می کند. این شرکت با توجه به رشد روزافزونی که در سالهای اخیر در عرصه طراحی و تولید نرم افزارهای یکپارچه مالی و اداری داشته است، توانسته است کادر متخصص خود را گسترش دهد و از جوانان داوطلب استخدام برنامه نویس c# دعوت می نماید که اگر در کار خود حرفه ای هستند، به تیم برنامه نویسی آرین سیستم ملحق شوند.
  • نرم افزار crm
  • ۰
  • ۰
ایتنا - استفاده از نرم افزار برنامه ریزی تولید به مدیران برنامه ریزی این امکان را می دهد تا بکمک نرم افزار mrp بتوانند بطور بسیار حرفه ای و کاربردی با اطلاع به موقع از هشدارهای ظرفیت سنجی، زمان سنجی و ... تولید، به فکر برنامه ریزی های اصولی برای افزایش بهره وری تولید باشند.

نرم افزار برنامه ریزی تولید چه مزایایی در صنایع تولیدی دارد؟

به گزارش ایتنا به نقل از واحد تولید نرم افزار برنامه ریزی تولید آرین سیستم، امروزه مدیران و صاحبان کارخانه‌­ها و سازمان­های تولیدی به دلیل منابع محدود مالی و انسانی و روند رقابتی تولید، به دنبال راهکارهایی هستند که به راحتی و در کمترین زمان با دسترسی به اطلاعات بتوانند در راستای کمک به سازمان دهی و هدایت، کنترل فرآیند تولید را برنامه ریزی کنند.
  • نرم افزار crm
  • ۰
  • ۰
ایتنا - استخدام کاراموز فروش و همچنین استفاده از نیروهای کاراموزی بازاریابی موجب فعال شدن بخش بازرگانی هر کسب وکاری می شود، لذا استخدام کارآموز بازاریابی همیشه در دستور کاری جذب نیروی انسانی شرکت ها قرار میگیرد. طبق بررسی های انجام گرفته توسط کارشناسان مارکتینگ، یکی از دلایل ناموفق بودن شرکتها در فروش، نادیده گرفتن تغییرات و تحولات بازار مصرف، نشناختن نیاز مشتریان و همچنین عدم بهره مندی از نیروی بازاریابی و استخدام کاراموز فروش است. با توجه به نظر کارشناسان مارکتینگ اشتیاق، مهارت ارتباطی و همکاری با تیم بازاریابی بسیار مهمتر از توانایی های فنی و دوره های آموزشی است که علاقمندان به استخدام کارشناس بازاریابی در آن برای آشنایی با اصول فروش و بازاریابی شرکت می کنند.

استخدام کاراموز فروش و بازاریابی و تشریح موقعیت شغلی

به گزارش ایتنا به نقل از واحد منابع نیروی انسانی و گزینش نیروی استخدام کاراموز فروش آرین سیستم، در بازار امروز که صاحبان کسب و کار مشتری و مرز خاصی را برای تجارت و فروش خود در نظر ندارند، ضرورت حرکتی هدفمند و آگاهانه برای قوی کردن تیم فروش اهیمت تشکیل تیم فروش و استخدام کارآموز بازاریابی را دو چندان می کند. آنها برای گسترش تیم فروش و بازاریابی خود سعی می کنند در استخدام کاراموز فروش، شخصی را برگزینند که نتیجه عملکردش بعد از گذراندن دوره کارآموزی و آشنا شدن به اصول بازاریابی افزایش فروش باشد. داوطلب استخدام کاراموز فروش با بررسی راهکارهای بالا بردن فروش به شکل­های مختلف حضوری و غیر حضوری باید بداند فرآیندی را در پیش بگیرد که در نهایت منجر به در دسترس قرار دادن خدمات و کالا بشود.
  • نرم افزار crm
  • ۰
  • ۰
در جوامع امروزی در هر کسب و کاری نحوه فروش، ارائه راهکارهای تجارت و استخدام کارشناس فروش با تجربه می تواند سکوی پرتابی به سمت موفقیت در فروش باشد. با استخدام کارشناس فروش ارتباط خوبی بین مشتریان و دپارتمان فروش ایجاد می شود و شخص علاقمند به استخدام کارشناس فروش نرم افزار با داشتن مهارت و دانش فردی می تواند تاکنیک های فروش را به خوبی اجرا کند.

علاقمندان استخدام کارشناس فروش نرم افزار به این نکات توجه داشته باشند

به گزارش ایتنا به نقل از واحد منابع انسانی و استخدام کارشناس فروش آرین سیستم ، استخدام کارشناس فروش یکی از سخت ترین و پر اهمیت ترین اموری است که یک مدیر برای ایجاد ارتباط بین شرکت و مشتریان خود انجام می دهد. چرا که به عنوان مثال در یک شرکت تولید کننده نرم افزار با استخدام کارشناس فروش نرم افزار می توان به راحتی امور فروش را پیگیری کرده و در راستای بهبود چرخه فروش کمک به سزایی می کند.
  • نرم افزار crm
  • ۰
  • ۰
ایتنا - اگر قصد دارید راه خود را برای رسیدن به یک موقعیت شغلی مثل استخدام برنامه نویس اندروید ادامه دهید، باید بدانید که بهتر است خیلی چیزها را در خود بررسی کنید! یکی از سخت ترین و البته پر درآمدترین شغل ها که در میان فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر علاقمندان زیادی دارد، برنامه نویسی است. خیلی از این افراد وقت زیادی را صرف کدنویسی می کنند و در آخر فقط تعداد کمی راه خود را ادامه می دهند و بقیه به دلیل اندک صبر و تحمل، به سراغ شغل های دیگر می روند.

استخدام برنامه نویس اندروید و رموز موفقیت در مصاحبه استخدامی

به گزارش ایتنا به نقل از واحد برنامه نویسی و استخدام برنامه نویس اندروید آرین سیستم ، خیلی از افراد قبل از ورود به دنیای پر هیجان برنامه نویسی و اقدام به استخدام برنامه نویس موبایل در یک شرکت حرفه ای، سوالات زیادی از خود می پرسند که یادگیری کدام زبان برنامه نویسی بهتر خواهد بود؟ برای پذیرفته شدن در مصاحبه استخدام برنامه نویس اندروید باید چه ویژگی هایی داشت؟ و ... در ادامه به 3 ویژگی که که هر متقاضی استخدام برنامه نویس موبایل باید به آن توجه کند اشاره خواهیم کرد.
  • نرم افزار crm
  • ۰
  • ۰
ایتنا - «به یک بازاریاب نیازمندیم.» این عنوانی است که بسیاری از شرکت هایی که به دنبال استخدام بازاریاب در تهران برای فروش محصولات و خدمات خود هستند، در روزنامه و سایت ها آگهی می دهند. اما اطلاع از اینکه با استخدام بازاریاب حرفه ای چه امتیازاتی به دست خواهند آورد و چه ضرورتی در استخدام بازاریاب در تهران برای شرکت ها وجود دارد، موضوعی است که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

استخدام بازاریاب در تهران و نکاتی مهم برای ورود به بازارکار

به گزارش ایتنا به نقل از واحد فروش آرین سیستم برای استخدام بازاریاب در تهران، افرادی که به دنبال کار هستند و آگهی استخدام بازاریاب حرفه ای را مشاهده می کنند باید قبل از هر چیزی بدانند که آیا به راحتی و سریع توانایی فروش محصول را دارند؟ چرا که شرکت ها به دنبال استخدام بازاریاب در تهران هستند که به بهترین شکل با همفکری و همراهی دیگر اعضای تیم بازاریابی و فروش، کاربردی ترین روش­های پیشبرد فروش محصول را آماده کنند و میزان درآمد شرکت را با فروش خود به حداکثر برسانند.
  • نرم افزار crm