ارائه دهنده مقالات مربوط به نرم افزار و شبکه

مقالاتی در خصوص نرم افزار های مالی، اداری و صنعتی و همچنین شبکه در سایت قرار می گیرد.

ارائه دهنده مقالات مربوط به نرم افزار و شبکه

مقالاتی در خصوص نرم افزار های مالی، اداری و صنعتی و همچنین شبکه در سایت قرار می گیرد.

در اینجا سعی می کنیم مقالات مفیدی را در ارتباط با نرم افزارهای کاربردی برای شما قرار دهیم تا با آنها آشنا شوید و حتی برای سازمان یا شرکت استفاده کنید تا بتوانید کارها را بهتر و سریعتر مدیریت کنید.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
    ایتنا - در این مقاله با ویژگی ها و امکانات راه اندازی میکروتیک آشنا می‎شوید و شناخت کافی از نیازهای شرکت‎ها ، مراکز و اصناف نسبت به تجهیزات میکروتیک پیدا خواهید کرد. همچنین به صاحبان مشاغل کمک خواهیم کرد با توجه به اهداف خود از خدمات میکروتیک بهره‎مند گردند.


به گزارش ایتنا به نقل از واحد پشتیبانی شبکه آریس تک ، در بسیاری از مواقع شرکت‌هایی که به‌تازگی اقدام به نصب و راه اندازی شبکه‌های کامپیوتری می‌کنند، با این سؤال مواجه می‌شوند که آیا راه اندازی میکروتیک مناسب سازمانشان خواهد بود یا خیر. بسیاری از مدیران کسب و کارها و شرکت‌های مختلف پیش از اینکه بخواهند از خدمات میکروتیک شرکت‌های ارائه کننده این تجهیزات استفاده کنند، در مورد قابلیت‌ها و امکانات روتر میکروتیک تحقیقات جامعی انجام می‌دهند و آنها را با نیازهای شبکه سازمان خود مطابقت می‌دهند. در این مقاله قصد داریم شرکت‌هایی را که در راه اندازی میکروتیک مردد هستند را یاری کنیم تا مدیران این قبیل سازمان‌ها بتوانند با آشنایی کامل از تجهیزات میکروتیک استفاده کنند.

  • نرم افزار crm
  • ۰
  • ۰
ایتنا – در این مقاله به اهمیت رعایت استانداردهای لازم در کابل کشی شبکه های کامپیوتری خواهیم پرداخت و اصول کابل کشی استاندارد در خدمات پسیو شبکه سازمان را مورد بررسی قرار خواهیم داد. با افزایش پروژه های راه اندازی شبکه در سازمان‎ها ، مدیران بهتر است با استانداردهای خدمات پسیو و کابل کشی شبکه شرکت‎های ارائه دهنده این نوع خدمات آشنایی کافی داشته باشند.

به گزارش ایتنا به نقل از واحد خدمات شبکه آریستک ، در چند سال اخیر به دلیل حرکت سازمان‌ها به سمت اتوماسیون سازی و یکپارچگی اداری ، نیاز به راه‌اندازی شبکه‌های کامپیوتری بسیار بیشتر از قبل احساس می‌شود و روز به روز به تعداد شرکت‌هایی که اقدام به پیاده سازی و کابل کشی شبکه در سازمان خود می‌کنند افزوده می‌شود. در سازمان‌هایی که سیستم اداری مکانیزه‌ای در جریان است، کیفیت کابل کشی در شبکه نقش بسیار مهمی در یکپارچگی و استاندارد سازی شبکه سازمان ایفا می‌کند و اگر در مراحل ابتدایی راه اندازی، سیم کشی شبکه غیراستانداردی انجام بگیرد، نه تنها بازدهی شبکه را پایین می‌آورد، بلکه به دلیل کوتاهی در رعایت استاندارد کابل کشی شبکه، در آینده سازمان را متحمل هزینه‌های سنگینی می‌کند. لذا مدیرانی که قصد دارند در سازمان خود شبکه‌ های کامپیوتری استاندارد و قابل توسعه‌ای راه اندازی کنند، برای راه اندازی و کابل کشی شبکه ‌های کامپیوتری سازمان خود ، می‌بایست در انتخاب یک شرکت خوش سابقه و معتبر حساسیت زیادی به خرج دهند.
  • نرم افزار crm
  • ۰
  • ۰
ایتنا – در این مقاله به بررسی اوضاغ شغلی پسیو کار شبکه خواهیم پرداخت و از جوانب مختلف ، بازار کار پسیوکاران شبکه و آینده این شغل را مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهیم داد.


به گزارش ایتنا به نقل از آریستک ، در چند سال اخیر شاهد آن بوده‌ایم که بسیاری از شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف برای حضور موثرتر در بازار و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان خود، اقدام به راه‌اندازی اتوماسیون اداری و سرویس‌های نرم‌افزاری تحت شبکه کرده‌اند.
تعداد سازمان‌ها و شرکت‌هایی که به راه‌اندازی شبکه روی می‌آورند روز به روز در حال افزایش است و به دنبال آن، در چند سال اخیر جذب و استخدام پسیو کار شبکه توسط شرکت‌های ارائه دهنده خدمات شبکه به شدت افزایش یافته است.
اگر شما نیز در پی شرکتی مناسب برای استخدام پسیو کار شبکه در تهران و یا شهر خود هستید، توصیه می‌کنیم این مطلب را از دست ندهید.
  • نرم افزار crm