ارائه دهنده مقالات مربوط به نرم افزار و شبکه

مقالاتی در خصوص نرم افزار های مالی، اداری و صنعتی و همچنین شبکه در سایت قرار می گیرد.

ارائه دهنده مقالات مربوط به نرم افزار و شبکه

مقالاتی در خصوص نرم افزار های مالی، اداری و صنعتی و همچنین شبکه در سایت قرار می گیرد.

در اینجا سعی می کنیم مقالات مفیدی را در ارتباط با نرم افزارهای کاربردی برای شما قرار دهیم تا با آنها آشنا شوید و حتی برای سازمان یا شرکت استفاده کنید تا بتوانید کارها را بهتر و سریعتر مدیریت کنید.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

برای موشکافی و یافتن مشکلات مشتریان چه راه حلی دارید؟ بسیاری از اشخاص که اخیرا فارغ التحصیل شده اند و قصد ورود به بازار کار را دارند اما هیچگونه تخصص و سابقه ای ندارند، بالاجبار به دنبال آگهی های استخدامی می گردند که بتوانند به عنوان کارآموز شروع نمایند. استخدام کارآموز جویای کار پشتیبان نرم افزار  یکی از عناوین کاری است که فارغ التحصیلان به دنبال آن هستند، چون در این دوره زمانه که شرکت ها به سرعت در حال رشد هستند استفاده آنها از نرم افزارهای مالی و اداری زیاد شده است و دانش آموختگان می توانند کارآموز پشتیبانی نرم افزار ها را به عهده بگیرند. در شرکت آرین سیستم که تولید کننده نرم افزار های مالی، اداری است، واحدی برای پشتیبانی دارد که غرض از این واحد خشتودی مشتریان و مهم تر از آن برطرف ساختن مشکلات احتمالی سخت افزاری و یا نرم افزاری است. علاوه بر آن در این واحد به مشتریانی که هنگام خرید، درخواست داده اند، طریقه کار با نرم افزار هم آموزش داده می شود. پرسنل بخش پشتیبانی مستقر در آرین سیستم اشخاصی مهربان هستند که به اصول کاری تعهد دارند و در انجام کارهای گروهی و پروژه های بزرگ نیرومند هستند.

ولی خبر خوشحال کننده و غافلگیرانه ای داریم برای اشخاصی که پس از سپری کردن دوره کارآموز پشتیبان خود و بدست آوردن مهارت و تجارب کافی، بتوانند به عنوان کارآموز پشتیبانی نرم افزار در شرکتی نرم افزاری مشغول به کار شوند. گروه متخصصین و کارشناسان آرین سیستم با در نظر گرفتن پیشرفت های روز شمار و پیروز خود و همچنین استقبال های فراوان از تمامی برنامه های آرین سیستم که حجم قابل توجهی از درخواست ها را برای پشتیبانی گرفتن مشتریان در پی دارد با حمایت از دانش آموختگان مشتاق در حوزه های فناوری اطلاعات و IT ، گرایش های مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوتر و یا رشته های مربوطه، آمادگی خود را برای پذیرش کارآموز پشتیبانی نرم افزار اعلام می دارد. دانش آموختگان پس از طی دوره موفق کارآموز پشتیبانی نرم افزار خود می توانند از حالت استخدام کارآموز پشتیان نرم افزار بیرون آیند و یکی از اعضای کارشناس پشتیبانی باشند. موقعیت شغلی کارآموز پشتیبانی نرم افزار در آین سیستم از اهمیت خاصی برخوردار است. پیش از اینکه موعد قرارداد برای کارآموز پشتیبانی نرم افزار فرا رسد، رزومه کارآموزهای پشتیانی ، بازاریابی و فروش و همچنین واحدهای دیگر مورد بازبینی قرار می گیرد و پس از نیازسنجی های مورد نظر اقدام به استخدام کارآموز بازاریابی و فروش و کارآموز پشتیبانی نرم افزار می کنند و حالا جزئی از خانواده بزرگ آرین سیستم هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی