ارائه دهنده مقالات مربوط به نرم افزار و شبکه

مقالاتی در خصوص نرم افزار های مالی، اداری و صنعتی و همچنین شبکه در سایت قرار می گیرد.

ارائه دهنده مقالات مربوط به نرم افزار و شبکه

مقالاتی در خصوص نرم افزار های مالی، اداری و صنعتی و همچنین شبکه در سایت قرار می گیرد.

در اینجا سعی می کنیم مقالات مفیدی را در ارتباط با نرم افزارهای کاربردی برای شما قرار دهیم تا با آنها آشنا شوید و حتی برای سازمان یا شرکت استفاده کنید تا بتوانید کارها را بهتر و سریعتر مدیریت کنید.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروزه یکی از کارهای ضروری در سازمان ها استفاده از سیستم حضور غیاب است. با استفاده از این سیستم، اطلاعات پرسنل در نرم افزار حضور و غیاب ثبت می شود و دیگر نیازی به داشتن کارت شناسایی و جابجایی آن نیست. بدین صورت از احتمال هرگونه دستکاری جلوگیری به عمل خواهد آمد. معمولا نرم افزار حضور غیاب را در مراکز درمانی بزرگ، بیمارستان ها، سازمان های دولتی به خاطر وجود پرسنل با تعداد بالا و تغییر شیفت های کاری آنها استفاده می کنند که با سامانه حضور و غیاب، مسئولین با کارهای دستی و پر خطا خداحافظی می کنند و مدیران هم نیروی انسانی کمتری را جذب خواهند کرد و این اندک سرمایه خود را حفظ می کنند. علاوه بر آن، بسیاری از مدیران می خواهند در هر لحظه از زمان از آخرین رفت و آمدهای کارمندان خود مطلع باشند و یا بطور اتوماتیک میزان تأخیر ها و اضافه کارها اعمال شود. با نرم افزار حضور و غیاب دغدغه مدیران و همچنین کارمندان برطرف می شود و می توانند با توجه به سطح دسترسی های خود در زمان های مختلف، از وضعیت های حضور و غیاب اطلاع یابند و یا حتی اطلاعاتی را در سیستم حضور و غیاب ثبت نمایند.

آرین سیستم با در نظر گرفتن نیاز مدیران به نظارت و مدیریت بر کارکرد پرسنل، نرم افزار حضور و غیاب را طراحی و پیاده سازی کرده است. سازمان ها درصددند راهی بیایند تا بتوانند با کمترین سرمایه و زنده نگه داشتن کسب و کار خود به بیشترین بهره وری دست پیدا کنند. سیستم جامع کنترل تردد از اطلاعاتی است که برای فاکتورهای محاسبه حقوق و دستمزد کارمندان لازم است. مدیران و مسئولین برای کارکرد صحیح در سازمان، نیاز به نرم افزار حضور و غیاب دارند. نرم افزاری که بتوانند طبق قوانین شرکت، برنامه ریزی کامل و جامعی را در آن به عمل آورند تا در مواقع لزوم گزارش های موارد اداری مربوط به حضور پرسنل گرفته شود. همچنین با نرم افزار حضور و غیاب قابلیت مشاهده اطلاعات و حتی تصحیح آنها توسط کارکنان امکان پذیر خواهد بود. سازمان هایی وجود دارند که زیر مجموعه ها و واحد های مختلفی دارند و تمایل دارند تا قوانین انحصاری خود را برای کارکنان به کار بگیرند، بدین وسیله با نرم افزار حضور و غیاب آرین سیستم قادر خواهند بود تا طبق قوانین خود، به محاسبات حقوق و ارزیابی پرسنل بپردازند. بکارگیری نرم افزار حضور و غیاب این قابلیت را برای شما فراهم می آورد که با توجه به قوانین، تحت نظر مدیریت و پس از انجام تنظیمات دلخواهتان، محاسبات و پرداخت با حداقل خطا و حتی بدون خطا انجام می شود و سرعت بالایی را در کارهایتان حس خواهید کرد.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی